Don't take life too seriously,
You'll never get out of it alive.
Fading
Sunday, March 10, 2013 | 6:17 AM | 0 comments
A 'short' message written in Bahasa Melayu, 
don't be too 'perasan' and 'terasa' after reading these. -.-

Hilang...

Untuk sisih diri
Bukan payah
Cukup senang
Tenggelam terbuang
Tanpa bayang...


Kabur...
Bawa saja diri pergi
Orang tidak lagi lihat
Di mana diri kasih
Bagaimana hati
Hidup atau mati...

Undur...
Tiada siapa pun tunggu
Apatah lagi rindu
Tapi mungkin ada senang
Kerana tiada lagi ini orang
Yang suka cakap sebarang

Jauh...
Aku pergi sebentar
Mungkin kembali
Tapi belum pasti
Adakah kau akan tunggu..??
Apakah kau akan rindu..??

Aku pernah ada tapi mungkin tiada makna...
Sekalipun ada, aku tahu aku guris banyak jiwa, tapi aku tak sengaja... Aku jua tak berdaya...

Aku hulur tangan tanda maaf dari hati... 
Salahku dulu dan kini... 
Silapku zahir dan batin... 
Kasihku tak pernah mati bahagiamu tiap hari...

Aku pergi dulu... 
Tingkapku jangan kau jengah... 
Rumahku jangan kau singgah... 
Pulangku tak perlu ditunggu... 
Hilangku tak perlu dirindu... 
Aku pergi dulu...

Assalamualaikum...

p/s : this message was written to all my friends especially in UTM KL, I've changed, but won't take too long, I planned to discover who is myself, by alienating myself, and seek the truth of myself alone. But if I decide that alienating myself is the best thing to do, I'll remain like this, like what you guys currently see.

I believe, Allah has better plan for me, for you, and for everyone :)

Older Post | Newer Post